· ДҚ – Деректер Қоры;
· Бонус – Компанияның Бас директорының өкімімен және осы Ережемен белгіленетін болашақ сатып алуға шегерімдерді есепке алу бірлігі, есептеу және қолдану ережелері;3.1. КК пайдалану мақсаттары мен тәртібі
3.1.1. КК Клуб Бағдарламасына Қатысушыларды сәйкестендіру үшін қолданылады (1-ҚОСЫМША Осы Ережеге КБ карталарының макеттері).
3.1.2. КК төлем құралы емес, КБ Қатысушысына берілуі мүмкін Бонустық шегерім мөлшерін есепке алу құралы болып табылады. КК «FUNDAY Казахстан» ЖШС меншігі болып табылады және кез келген уақытта біржақты тәртіппен кері қайтарып алынуы мүмкін.
3.1.3. КК келесі критерийлер бойынша сатып алушылардың белсенділігін есепке алу үшін қолданылады: Жинақталған сатып алым сомасы және есептелген және есептен шығарылған Бонустар саны.
3.2. КК беру және ауыстыру тәртібі
3.2.1. Клиент кез келген сомаға сатып алған кезде, Кассир БСЖ КАЖ-да сату себетін қалыптастырады және Клиенттен оның KБ Қатысушысы екенін анықтайды.
3.2.2. Егер Клиент КБ Қатысушысы болса, онда сатып алу Бонустарды есептеу және есептен шығару ережелеріне сәйкес ресімделеді.
3.2.3. Егер Клиент КБ Қатысушысы болып табылмаса, Дүкен кассирі оны КБ шарттары туралы қысқаша хабардар етуге және осы Ережеге 2-қосымшада көрсетілген нысан бойынша сауалнаманы толтыруды ұсынуға міндетті.
3.2.4.Клиент сауалнаманы толтырудан бас тартқан жағдайда, сатып алу КК Клиентке берусіз әдеттегідей ресімделеді.
3.2.5. Клиент сауалнаманы толтыруға келіскен жағдайда, Кассир оған бланк береді.
3.2.6. Клиент сауалнама өрістерін ұқыпты түсінікті қолжазбамен немесе баспа әріптерімен толтырады. Егер сауалнамада өрістер толтырылмаса, Кассир клиенттен оларды толтыруды және/немесе нақтылауды сұрайды.
3.2.7. Егер Клиент сауалнаманы толтырған кезде бланк бүлінген болса, Клиент Кассирге жүгінуге және сауалнаманың басқа бланкісін алуға құқылы.
3.2.8. Кассир Клиентке Клуб Картасын Клиент кассирге толтырылған өрістері бар сауалнаманы бергеннен кейін ғана береді. Тек ең төтенше жағдайларда (егер клиент сауалнаманы толтыру ұзақтығына ашық қобалжыса, оны толтырмай кетуге тырысса, басқа сатып алушыларға елеулі қолайсыздықтар туғызса) оған тек бланктің қызыл аймағындағы өрістерді (АТЫ, мобилді телефон нөмірі/e-mail, Туған күні, жынысы, толтырылған күні, ҚОЛЫ!!!) толтыруды ұсынуға болады. Толтырылмаған міндетті өрістері бар сауалнама — жарамсыз!
3.2.9. КБ Қатысушысының Бонустық шотына есептеу ережелеріне сәйкес әрбір сатып алу үшін Тұрақты Бонустар есептеледі. Сатып алғаннан кейінгі күннен бастап жаңа сатып алудың бір бөлігін осы Бонустармен төлеуге болады.
3.2.10. Сауалнама толтырылған сәттен бастап 3 ай ішінде онда көрсетілген мәліметтер дерекқорға енгізіледі.
3.2.11. Егер КК сатып алусыз берілсе (3.3.2-т. қараңыз), онда Сауалнаманы толтыру КК беру рәсімінің міндетті шарты болып табылады.
3.2.12. Кассир оларды өңдеуге жіберу үшін Клиенттермен толтырылған сауалнамаларды Дүкен басқарушысына, ал сатып алушылар бұзған сауалнамаларды кәдеге жаратуға жібереді.
3.2.13. Әрбір дүкеннің техникалық мүмкіндіктеріне байланысты кәдеге жаратуды келесі тәсілмен жүргізу ұсынылады: қағазды ұсақтағышта (шредерде) кесу, содан кейін қоқысты шығару.
Дүкен басқарушысы бүлінген сауалнама бланкілерін оларда көрсетілген Клиенттердің дербес деректерін қалпына келтіруді болдырмайтындай етіп бұзуы керек. Тұтас (кесілмеген сауалнамаларды) қоқыс тастайтын жерге және т.б. тастауға қатаң тыйым салынады, бұл сатып алушылардың дербес деректері туралы ақпараттың жария етілуіне әкелуі мүмкін. Дүкенде кәдеге жарату – айына кемінде бір рет. Кәдеге жаратуға қойылатын ерекше талаптар – сатып алушылар деректерінің құпиялылығын сақтау.
3.2.14. Дүкен басқарушысы Клиенттерден қабылданған жарамсыз КК-ны (ауыстыру немесе айырбастау процедурасынан кейін) қайшымен картаның СК суреті бар өрістерді кесу арқылы жарамсыз етуі керек. Карталарды кәдеге жарату жұмыс істемейтін (кесілген) карталарды қоқыс үшін арнайы бөлінген орындарға кемінде үш айда бір рет әкету жолымен жүзеге асырылады.
3.2.15. Клиенттің бүлінген сауалнамалары мен жарамсыз карталарын жоюға жауапты – Дүкен басқарушысы.
3.3. КБ қатысу деңгейлері және КК типтері
3.3.1. КБ қатысушылары келесі преференцияларға ие (1-кесте): 1-кесте
3.4. Сауалнама деректерін енгізу және верификациялау
3.4.1. Клиенттердің толтырылған қағаз сауалнамаларын дүкендерде сақтау және оларды дүкендерден өңдеуге жіберу рәсімдері осы Ережеге 3-қосымшамен реттеледі.
3.4.2. Клиенттердің толтырылған қағаз сауалнамаларын дүкендерден шығару және оларды өңдеуді мердігер ұйымдар жүргізеді. Сауалнамаларды өңдеу нәтижесінде алынған деректерді электрондық ДҚ-ға енгізуді Компанияның уәкілетті қызметкерлері жүргізеді.
3.4.3. Ақпаратты енгізу және сауалнама деректерін верификациялау технологиясы Компанияның қосымша нормативтік құжаттарымен анықталады.
3.4.4. Клуб картасын алуға арналған сауалнама нысанында қамтылған сатып алушылардан тікелей алынатын дербес деректерді жинау, жазу, жүйелеу, жинақтау, сақтау, нақтылау, алу, пайдалану, беру, жою арқылы өңдеу КБ ұйымдастыру және тікелей жүзеге асыру мақсатында автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып және пайдаланбай жүзеге асырылады, оның ішінде: сатып алушыларға арнайы ұсыныстар жіберу, жаңа тауарлар мен жарнамалық акциялар туралы ақпарат, олардың сұраныстары мен өтініштерін өңдеу.
3.4.5. Сатып алушыларға арнайы ұсыныстарды, жаңа тауарлар мен жарнамалық акциялар туралы ақпаратты жіберуді жүзеге асыратын, сатып алушылардың сұраныстары мен өтініштерін өңдейтін, сондай-ақ дербес деректерді жоюды жүзеге асыратын ұйымдардың дербес деректерді өңдеуі жоғарыда көрсетілген мақсаттар талап еткеннен аспайтын мерзімде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген талаптарға сәйкес жүзеге асырылады.
3.4.6. Компания сауалнамаларда қамтылған дербес деректерді өңдейді және оларды клиенттердің электрондық деректер қорына (өз күшімен немесе мердігердің күшімен және өз есебінен) көшіреді.
3.5. Бүлінген немесе жоғалған КК қалпына келтіру тәртібі
3.5.1. Бүлінген немесе жоғалған КК ауыстыруды кассир жүзеге асырады.
3.5.2. Жоғалған КК қалпына келтіру үшін КБ қатысушысы «FUNDAY» БСЖ дүкеніндегі кассирге жүгінеді және мобилді телефон нөмірін атайды.
3.5.2.1. Кассир телефон нөмірі бойынша КК нөмірін анықтау үшін БАҚ-қа жүгінеді. Кассир БАҚ қызметкеріне клиенттің мобилді телефон нөмірін атайды.
3.5.2.2. БАҚ қызметкері кассирге КБ Қатысушысының аты-жөнін, ескі КК нөмірін және оның туған күнін хабарлайды.
3.5.2.3. Кассир Клиенттен жеке басын куәландыратын құжатты сұрайды.
3.5.2.4. Кассир Клиент ұсынған құжаттағы деректер БАҚ қызметкерінен алынған деректермен сәйкес келген кезде ғана жоғалған КК Клиентін ауыстыруға құқылы.
3.5.2.5. Кассир Клиентке сауалнама бланкісін береді. Клиент толтырылған сауалнаманы қайтарғаннан кейін Кассир БСЖ КАЖ-ға жаңа және жоғалған КК-ны байланыстырады; жоғалған КК-ны бұғаттайды. Жинақталған сатып алым сомасы және Клиенттің Бонустық балансы сақталады. Егер Клиент жоғалған КК бойынша өтініш берген сәтке дейін Бонустық шегерім берілсе, онда есептен шығарылған Бонустар қалпына келтірілмейді.
3.5.3. КК-ны дұрыс бермеуге, сауалнамаға дұрыс байланбауға, Клиент туралы деректерді түзетуге байланысты мәселелер бойынша дүкен қызметкері Компанияның БАҚ-қа жүгінеді.
3.5.4. Егер дүкен қызметкері Жинақталған сатып алым сомасын есептеуге, КК беру/айырбастау шарттарына, Бонустарды есептеуге және есептен шығаруға байланысты даулы жағдайды Клиентпен дербес реттей алмаса, онда қызметкер Компанияның БАҚ-қа жүгінуі тиіс.
3.6. КК және сауалнамаларды есепке алу, сақтау және беру тәртібі
3.6.1. Дүкендерді сауалнамалармен және КК-мен өндіру және қамтамасыз ету үшін Компанияның Сату бөлімі жауап береді.
3.6.2. КК есебі мен қозғалысы бойынша барлық операциялар мамандандырылған ақпараттық жүйеде жүргізіледі.
3.6.3. Дүкен басқарушысы дүкен қоймасындағы сауалнамалар мен КК санын бақылауға міндетті. Сауалнамалардың минималды қалдығы және дүкендегі әр типтегі КК 2 айлық қажеттілікке сәйкес келуі керек.
Дүкендерде сауалнамаларды өңдеуге жібермес бұрын олардың сақталуын ұйымдастыруға Дүкен басқарушысы жауап береді.
4.1. Жалпы қағидалар
4.1.1. КК-да Бонустардың екі типі бар: Тұрақты және Экстрабонустар.
4.1.2. Бонустармен кезекті сатып алудың бір бөлігін 1 Бонус = 1 теңге есебінен төлеуге болады. Шегерім төленетін тауар құнының 30%-ынан аспайтын мөлшерде болуы мүмкін.
4.1.3. Шегерімдерді қолдану ережелерін Компания біржақты тәртіппен белгілейді.
4.1.4. Бонустарды есептен шығару және есептеу Клиенттердің Меншікті қаражатынан төлемдер жүзеге асырылған кезде ғана жүргізіледі. Қолма-қол ақшасыз төлемдермен төленген сатып алулар Жинақталған сатып алым сомасында есепке алынбайды, оларға Бонустар есептелмейді және оларды Бонустармен ішінара төлеу мүмкін емес.
4.1.5. Бонустарды ақшаға айырбастауға болмайды.
4.2. Тұрақты Бонустарды есептеу
4.2.1. Сатып алу кезінде Клиент Картасына Тұрақты Бонустар есептеледі.
4.2.2. Дүкенде Орталық кеңсемен байланыс болған жағдайда Тұрақты Бонустар картаға есептеледі. Әйтпесе, олар Орталық кеңсемен байланыс қалпына келтірілгеннен кейін есептеледі. КК иесі Бонустарды олар қабылданғаннан кейінгі күні пайдалана алады.
4.2.3. Тұрақты Бонустардың қолданылу мерзімі бар. Күнтізбелік жыл ішінде есептелген Бонустар (1 қаңтардан бастап 31 желтоқсанды қоса алғанда) есептелген кезден бастап келесі жылдың 1 наурызына дейін қолданылады. Жыл сайын 1 наурызда өткен күнтізбелік жылға есептелген және пайдаланылмаған Бонустар жойылады («күйіп кетеді»).
4.2.4. Тұрақты Бонустар әрбір толық 2 500 теңге сатып алу үшін есептеледі.
4.2.5. Жалпы сомасы 2500 теңгеге дейінгі сатып алуларға тұрақты бонустарды есептеу жүзеге асырылмайды, бірақ сатып алу сомасы жинақталған сатып алым сомасында есепке алынады.
4.2.6. Тұрақты Бонустар шегерім белгіленбеген тауарды (маусымдық сату, науқандық тауар және т.б.) сатып алғаны үшін есептеледі. Сату кезеңінде Бонустар есептелмейді, бірақ сатып алу сомасы КБ Қатысушысының жеке шотына жазылады.
1-мысал. 9000 теңгеге сатып алым жасалды. Клиентке 375 бонус есептелетін болады (сатып алуда: 2500 теңгедегі 3 сома х 125 бонус).
4.3. Экстрабонустарды есептеу
4.3.1 Экстрабонустар арнайы акциялар кезеңінде акция жағдайында және Компанияның қалауы бойынша көрсетілген көлемде есептеледі. Және акция шарттарында келісілген қолданылу мерзімі бар.
4.4. Бонустарды пайдалану
4.4.1. Бонустармен төлеуге тыйым салынған тауарларды қоспағанда, кез келген тауар құнының бір бөлігін Бонустармен төлеуге болады.
4.4.2. Тауарды төлеу кезінде шегерімдерді қолданудың келесі басымдығы белгіленді:
1) Бөлшек шегерім;
2) Акциялар бойынша қосымша шегерім;
3) Бонустық шегерім.
2-мысал. Тауар 1 000 теңгелік толық бөлшек бағамен сатылады. Бонустармен төленуі мүмкін ең жоғары бөлігі 300 теңгеден аспайды, бұл 300 бонусқа тең, сатып алу сомасының 30% құрайды.
3-мысал. Тауар маусымдық 20% шегеріммен сатылады. Бағасы шегеріммен 800 теңге (1000 теңге шегерімсіз). Осы сатып алудағы Бонустармен 240 теңге төлеуге болады (800 теңгеден 30%). Нәтижесінде маусымдық шегерімді ескере отырып, осы тауарға шегерім 200 + 240 = 440 теңгені құрайды. Сатып алудың қорытынды құны, барлық шегерімдерден кейін, – 560 теңге.
4.4.3. Бонустармен төлеу кезінде Клиенттің Бонустық шотынан ең аз қолданылу мерзімі бар Бонустар бірінші кезекте есептен шығарылады.
4.4.4. Бонустармен төленген сатып алу бөлігіне Тұрақты Бонустар есептелмейді. Клиенттің Меншікті қаражатынан төленген сатып алу бөлігіне 1-кестеге сәйкес Тұрақты Бонустар есептеледі. Жинақталған сатып алым сомасына Клиенттің Меншікті қаражатынан төленген сатып алу сомасы енгізіледі.
4.4.5. Бонустармен төлеу кезінде Бонустарды есептен шығару 1 бірлік қадаммен жүзеге асырылады.
4.5. Тауарларды қайтару және айырбастау кезінде Бонустарды қайта есептеу
4.5.1. Бонустармен ішінара төленген сатып алуды қайтарған немесе айырбастаған жағдайда, Клиентке ол төлеген ақша сомасы қайтарылады. Бонустар клиенттің Бонустық шотында online режимінде, Орталық кеңсемен байланыс болған кезде немесе Орталық кеңсемен байланысты қалпына келтіру бойынша қалпына келтіріледі.
4.5.2. Тауар қайтарылған жағдайда, осы тауарды сатып алғаны үшін есептелген Тұрақты Бонустар жойылады.
4.5.3. Сатып алудың бір бөлігі қайтарылған жағдайда, сатып алудың қайтарылатын бөлігінің сомасына есептелген Тұрақты Бонустар Бонустық шоттан алынады.
4-мысал. Клиентке 7500 теңгеге сатып алу үшін 375 бонус есептелді (1-деңгейдегі КК бойынша). Ол осы сатып алудан 2500 теңгеге тауардың бір бөлігін қайтарады – қалдық 7500 – 2500=5000 теңгені құрайды. Қайта есептегеннен кейін клиенттен 125 бонус алынады, 250 бонус қалады: 5000 теңге = 2500 теңге х 2 = 125 бонус х 2.
4.5.4. Жинақталған сатып алым сомасын есептеу кезінде тауарды қайтару операциялары ескеріледі. Егер тауарды қайтару немесе айырбастау нәтижесінде Жинақталған сатып алым сомасы КБ-ға қатысудың алдыңғы деңгейіне сәйкес келсе, онда КК алдыңғы деңгейдегі КК-ға айырбасталмайды. Бонустарды есептеу үшін нақты Жинақталған сатып алым сомасына сәйкес келетін мөлшерлеме қолданылады. Қайтару кезінде Клиентті осы шарт туралы хабардар ету міндетті болып табылады.
Егер тауар қайтарылса және қайтарылған тауар үшін есептелген Тұрақты Бонустар пайдаланылған болса, Бонустық теңгерім теріс мәнді қабылдауы мүмкін. Сатып алудың бір бөлігін Тұрақты Бонустармен төлеу мүмкін болмайды.